zaterdag 13 september 2014

Voor jou mam



Het is vandaag alweer 4 jaar geleden dat mijn lieve moeder overleed.

Aan de ene kant lijkt het nog maar zo kort geleden dat we elkaar zagen, dat we gezellig samen op stap gingen, samen een kop koffie dronken of een middag kaarten maakten.
Aan de andere kant lijkt het een eeuwigheid geleden... 

Mam, ik mis je zó ongelooflijk!!

Laatst kreeg ik een prachtig gedicht toegestuurd (dankjewel Jeannet) wat ik al verscheidene keren gelezen heb. Een gedicht waar ik verdrietig van word, maar tegelijk vind ik het ook wel troost geven.
Vandaag is het voor jou mam




21 opmerkingen:

Guusje, zei

Heel veel sterkte gewenst, ik voel met je mee.

Ineke zei

Wat een prachtig gedicht Jolanda.
Het past heel goed bij mijn moeder, die deze zomer is overleden. Zij hield veel van rozen. Bedankt voor het delen.

Alie zei

Wat een mooi gedicht Jolanda. Wat fijn dat je dat zo wilt delen. Ik weet hoe leeg het kan voelen als je moeder er niet meer is. Een plaats die nooit meer opgevuld kan worden. Ik mis de mijne ook nog zo. Sterkte hoor op deze dag.
liefs Alie

Evelyne zei

Het gemis blijft altijd, altijd die leegte, ik voel me je mee.
Het is een prachtig gedicht.
Fijn dat je het wilde delen met ons.

lieve groetjes, Evelyne

Pauline zei

Zal wel nooit echt wennen he...sterkte

Judith zei

Sterkte in deze moeilijke tijd! Ik voel helemaal met je mee!

NADINE zei

Ik voel met je mee, Jolanda.
Bedankt Voor dit mooi gedicht...
Met hartelijke groeten,
NADINE
XOXOXOXOXO

Greet zei

Veel sterkte Jolanda.

quilting Jeannet zei

Lieve Jolanda, ik voel het net zoals jij, moeilijk, elke dag nog weer, moeilijk. Het is iets wat nooit meer terugkomt en soms vliegt me dat enorm aan. Sterkte er mee.

carina zei

Ja gek is dat elke dag zon flits voor mij alweer 8 jaar. Gedicht geeft inderdaad aan hoe het voelt.

Marguerite zei

Heel veel sterkte vandaag...

Berna zei

Prachtig gedicht. Moet er even van slikken.
Sterkte!

Vlijtige Handjes zei

Prachtig Jolanda. Zo'n sterke band bestaat eeuwig en in eeuwigheid.

Carin zei

Jolanda, heel veel sterkte. September is ook de maand dat mijn moeder stierf, inmiddels 13 jaar geleden. Dikke knuffel.

marion zei

sterkte en liefde

Rennie zei

Het wendt nooit, je mist altijd, koester je mooie herinneringen.

Floor zei

Vier jaar geleden..... sommige mensen vinden dat heel lang, maar uit ervaring weet ik dat je iemand blijft missen, ook na vele vele jaren.
De pijn wordt wel minder scherp, maar het gemis gaat niet weg.
Maar ik denk dan maar: stel dat je haar niet zou missen, dàt zou pas erg zijn.
Mooi gedicht trouwens.

Heleni zei

Ach ja, alweer vier jaar geleden. Maar je blijft haar missen. Weet ik uit ervaring. Ook al is het jaren geleden dat ik mijn moeder (en vader) heb verloren.
Maar wat heerlijk dat je hele fijne herinneringen hebt aan haar.
Wat een prachtig gedicht.
Heel veel sterkte hoor!

Quilting Moesje zei

Mooi ...
Liefs,
Simone

Irena zei

veel liefs uit Brunssum,Irena

Ageeth Dorsman zei

Ontroerend stukje over je lieve mam, Jolanda. En van het gedichtje liepen de tranen over mijn wangen, want het is zo herkenbaar (al is het dan bij mij mijn vader...). Heel veel sterkte en probeer maar veel troost te putten uit de mooie herinneringen, dat helpt mij ook wel veel, al blijft het gemis zo enorm groot...
Lieve groetjes van Ageeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...