maandag 13 juli 2015

Muis op MandjesMaandag

Vandaag is mijn vriendin Joke jarig en ik heb toch zoiets leuks gemaakt!!!
Het is van een engelstalig patroon dat ik laatst op internet gekocht heb bij Happy Hearts Patterns (klik). Voor je op deze link klikt, wil ik je wel even waarschuwen... wanneer je hier gaat kijken kom je er bijna niet onderuit en moet je gewoon wat bestellen. Het zijn echt té leuk allemaal!!

Voor Joke heb ik dit muisje gemaakt dat een speldenkussentje vasthoudt. Oh ik ben zó benieuwd hoe ze het gaat vinden. :-)))


Behalve dit lieve muisje heb ik ook nog goed mijn best gedaan op de mandjes. Geen idee waarom ik daar niet lekker mee verder gegaan ben destijds, want het is een hartstikke leuk werkje!
Deze week heb ik er elke dag eentje gemaakt en heb ik er dus 7 bij.

Op het moment dat ik de foto maakte was het nog zondag dus het mandje links zat daar nog niet helemaal in elkaar maar inmiddels wel hoor.


Afgelopen zaterdag zijn Ton en ik naar Naaldwijk gereden. Voor de quiltsters onder ons behoeft dit verder geen uitleg natuurlijk. ;-)

Voor de niet-quiltsters.... daar kun je de Quilthoeve vinden. Een heerlijke plek om eens rond te snuffelen en ik weet zeker dat je niet met lege handen de deur uit kunt stappen.


Zelf heb ik lekker inkopen gedaan! Jammer genoeg heb ik er geen foto van, maar ik heb mooie witte en gebroken witte achtergrondlapjes gekocht voor de mandjes en de Stonefield en voor deze zelfde quilts in wording heb ik ook hele schattige zachtgekleurde lapjes gekocht. Ik ben helemaal blij!!

9 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige muis!!
Ik houd zo van muisjes,...

Carin zei

Wat is die muis giga leuk ! Je mandjes zijn ook enig.

Heleni zei

Ik ben niet dol op (echte)muizen maar deze is wel zo schattig Jolanda. Hier spring ik niet voor op mijn stoel....😉
Je mandjes zijn ook zo schattig. Je bent lekker bezig hoor.

Madammeke Ongeduld zei

je mandjes zijn prachtig, en de muis super leuk ben ook naar de webside gaan kijken amai daar staan mooie dingen op

Quilting Moesje zei

Wat leuk gedaan !
Van deze muis ben ik niet ... 'vies';o)
Veel mandjes plezier hoor :o))

Naaidooz zei

Ooooooo die muis, zij is helemaal geweldig!! Ik ga op de site kijken hoor en dan is het jouw schuld als ik wat koop hihi!Groetjes, Femke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat schattig, die muis, ik ga daar toch ook eens kijken, en ik hoop maar, dat het alleen bij kijken blijft! Wat een leuke mandjes weer, die blijven ook altijd leuk om te zien. Heerlijk, zo'n uitje naar de Quilthoeve, zeker weten dat je er mooie stoffen hebt gekocht!
Groetjes, Cisca

Evelyne zei

Wat een super leuke muis!
Ik heb even gekeken op de site , maar kan niet ontdekken welke muis het is,
Ik zie wel vader en moeder muis.
Erg leuk cadeau!
Je mandjes zijn super!

Fijn weekend,
Evelyne

Floor zei

Wat een poeperig leuk muisje is dat!!!
Daar zal ze blij mee zijn, dat kan niet anders.
Je gaat super snel nu met je mandjes, op deze manier is je quilt zo op de juiste grootte.
En snuffelen in een quiltwinkel... wie wil dat nou niet, je hebt toch altijd lapjes "nodig"?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...