maandag 17 augustus 2015

Raccoon Cabin

Enige tijd geleden heb ik de hele serie Frosty Forest van Country Cottage Needleworks gekocht maar nog steeds niet helemaal afgemaakt. Nu met die regenachtige dagen én omdat ik op FB ook weer allerlei leuks op borduurgebied tegenkwam, kreeg ik er ineens weer zin in.

Het is heerlijk borduren die niet al te grote patroontjes en met het handgeverfde garen dat wordt gebruikt, komt het er ook erg mooi uit te zien vind ik zelf.

Vanmorgen heb ik de laatste steekjes gezet aan Raccoon Cabin... op naar de volgende!


10 opmerkingen:

Marguerite zei

Prachtig borduurwerk...

Marjan zei

Wat een schattig borduurtje! Mooi geworden!

Carin zei

Hij is prachtig !

Alie zei

Je Raccoon ziet er prachtig uit. Ik zie ook ineens weer je Frosty forest weer voor me. Ik ben heel benieuwd hoe snel je ermee opschiet, want ik vond hem erg leuk
groetjes van Alie

Juicybear zei

Prachtig borduurtje zeg, dit is een super leuke serie.
Groetjes Anneke

Erna zei

Hij is leuk !!! Ik heb ook mijn huisjes wer opgepakt, moet je nagaan ik ben er drie jaar geleden mee begonnen en ze zijn nog niet af....
Liefs
Er xx

Evelyne zei

Wat een leuk borduurtjes is dit!

lieve groetjes,
Evelyne

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat jammer dat we al zo lang geen verhaaltje hebben kunnen lezen, Jolanda!
Groetjes, Cisca

Carin zei

Precies 1 jaar geleden was je laatste blogje, .... foei ;-)
Hihihihi ....

quiltsathome zei

Ik heb meerdere blogjes gelezen op je blog en vind dat je erg leuk schrijft ! En wat maak je mooie dingen !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...